W USA umówienie się na szczepienie wkrótce możliwe dzięki... aplikacji Uber

Reklama

wt., 05/04/2021 - 14:41 -- MagdalenaL

Zdjęcie: cottonbro / Pexels

Firma Uber, udostępniająca usługi transportu samochodowego, ogłosiła uruchomienie szeregu nowych udogodnień, głównie w Stanach Zjednoczonych. Na przykład teraz dzięki aplikacji Uber możliwe jest umówienie się na szczepienie. Ponadto, UberEats umożliwił zamówienia łączone dla posiłków i zakupów spożywczych z różnych restauracji i sklepów (znajdujących się w okolicy).

Opcja została uruchomiona w 20 największych miastach Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanady, Tajwanu i Australii.

W zależności od rynku, klient, który składa zamówienie w McDonald's może zostać poproszony o dodanie innych pozycji z pobliskiej sieci sklepów 7-Eleven.

Kolejna nowa usługa pozwala na zarezerwowaniu szczepienia i dojazdu do miejsca, w którym się odbywa - w tym przypadku do sieci drogerii Walgreens. Co więcej, Amerykanie będą teraz mogli zamówić posiłek przed otwarciem restauracji oraz łatwiej planować zamówienia żywności lub artykułów spożywczych podczas podróży Uberem.

Lepsza normalność

„Innowacje i produkty, które ogłaszamy, pomogą Ci dotrzeć tam, gdzie chcesz i otrzymać to, czego potrzebujesz, łatwiej i szybciej niż kiedykolwiek wcześniej” – powiedział dyrektor generalny firmy, Dara Khosrowshahi w rozmowie z Business Insider. „W naszej firmie na nowo wyobrażamy sobie sposób, w jaki zmienia się świat po powrocie nie tylko do normalności, ale także do lepszej normalności”.

Nowa funkcja „add-on” jest dla Ubera przepustką do dywersyfikacji na zatłoczonym rynku usług dostawczych.

Początkowo funkcja „add-on” będzie dostępna w aplikacji Uber Eats. Będzie ona ograniczona do zamawiania artykułów w sklepach ogólnospożywczych, takich jak 7-Eleven, Wawa, Sainsbury's, Watsons, Rexall Drugstores i Shell. Dzięki tej funkcji użytkownicy mogą mieć dostarczone dwa zamówienia w tym samym czasie przez tego samego kuriera, bez oddzielnych opłat za dostawę i bez opóźnień, podała firma.

„Sugerujemy jedynie sprzedawców, u których możliwe jest złożenie zamówienia i które nie wpłynie na opóźnienie całej dostawy” – poinformowała Lorraine Ho, szefowa działu dostaw produktów.

Przypomnijmy, że w ubiegłym miesiącu firma wprowadziła w Londynie „Uber Green” dla samochodów elektrycznych.

Autor: 
Laurens Bouckaert, tłum. Bogumiła Kardas
Dział: 

Reklama